Translate

sobota, 12 maja 2012

make up na szybko z paletką sleek bad girl

nic specjalnego. na szaro maluję się rzadko, bo wolę ciepłe barwy, które podkreślają moją niebieską tęczówkę, która przy niektórych brązach wręcz wygląda na błękitną. przy zimnych kolorach moje oczy wyglądają na szare. ale czasem i taki makijaż znajduje się na moich oczach z racji tego, że lubię różnorodność.

paleta użyta to sleek bad girl, tusz maybelline falsies flared, żelowy eyeliner W7 w kolorze czarnym. i wsio. zdjęcia bez całej facjaty, bo wyglądam jak młoda gniewna z kryminału ;p







5 komentarzy:

  1. a ja ide dziś o sleeeeeekiii :P ale u nas jest tak rozwalona ekspozycja, ze nie wiem czy cos znajde :/ a szkoda bo akurat jest promocja 3za2

    OdpowiedzUsuń
  2. cieniowanie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. wg info na stronie superdruga promo jest do 6.06, ale kto ich tam wie. dorwałam acid, bad girl i original. chciałam sunset ale nie było całej, a rozwalonej nie chciałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow!
    Pasowałby do sleekomanii :)

    OdpowiedzUsuń

zachęcam Was do komentowania :D